Thursday 8 October 2009

Noe spørsmål for...


♥ Hva er du opptatt av for tiden?~Hekle en sjal .
♥ Hva har du på deg i dag? ~Grøne tunika og piratbukse .
♥ Hva skal du spise til middag? ~Pizza .
♥ Hva vil du gjerne lære deg? ~Å spille gitar som ...!
♥ Hva hører du på akkurat nå? ~En progr. på TV-en.....
♥ Hvordan er ditt favorittvær? ~Vinter med mye snø .
♥ Hva har du på deg i dag? Hvit tunika fra Noanoa og piratbukse fra BikBok. Tror d
♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? ~Å skrive en handleliste, do so hate !
♥ Hva syns du om den personen som tagget deg? ~Åhhh, masse, masse, masse!
♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det ha vært? ~Hmmm, det måtte blitt et sted der jeg har hav og fjell nær meg .
♥ Hva vil du gjerne bli kvitt? ~Mitt marrerit :P.
♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? ~Til Island!
♥ Hvilket språk vil du lære? ~Walisisk, høres så artig ut!
♥ Hva ser du etter i en venn? ~Snill, omgjengelig og morsom.
♥ Hvem vil du gjerne møte? ~He he, Morten Harket !
♥ Hva slags musikk liker du? ~Gullrekken på mp3 spilleren min! Smakebiter? Okey: Eagles, Pink Floyd, U2,A-ha,Tom Jones,ABBA . Kun cremen!
♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? ~Svart, lang, flagrende, svalende tunika gange 4 !
♥ Hva er drømmejobben? ~Tricky one, akkurat nå er dette en forlokkende tanke : kunne sitte i godstolen og klekke ut glimrende ideer som er brukenes til noe konstruktivt i denne verden.
♥ Har du noen favorittmodeller? ~Nope.
♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på? ~Det vet jeg at jeg har i banken, men ikke i cash... dumt, for det betyr at jeg MÅ i minibank i morgen .
♥ Beskriv stilen din? ~Rimelig avslappet.
♥ Hva var det siste motebladet du leste? ~Marie Claire.
♥ Den siste cd-en du kjøpte? ~Erasure :=) Den neste blir nok cdèn til Alexander Rybak, fordi han er veldig populær og alle mine barn(i bhg.) elsker hver dag å høre på!!!!
♥ Hva hørte du på da du ble tagget? ~Aner ikke...
♥ Hva vil du akkurat nå?~ Ut til butikk :o)
Vil du svare til denne spørsmålene?;o)

No comments: