Monday 8 October 2012

Tot de prin weekend

Imi place cand toamna nu este foarte ploiaså si må pot plimba prin parcuri, påduri si pe munte, pt. a admira frumusetzea coloristicå a naturii. Ieri dimineatzå m-am trezit un pic dezamågitå våzand cerul de un gri inchis , de aceea  am hotårat
 så må inveselesc fåcand ceva dulce. Am deschis pc-ul si am cåutat dupå retzeta la gåluste cu prune, inså ochii mei au picat pe un video ...care momentan nu vrea så se incarce aici :P despre cum så-tzi faci propria coronitzå( de pus pe usa de la intrare sau de decorat masa) din materiale naturale. Asa cå m-am imbråcat de ploaie si am plecat pe muntele din apropiere, in cåutarea ramurilor de  mesteacån din care se fac coronitzele de toamnå, plus coni de brad in diferite mårimi(pt. decorare). Am fost norocoaså pt. cå nu a plouat si dupå patru ore de hoinårit prin pådure si tåiat un bratz de ramuri am revenit acaså pt. a incerca ceea ce din video dådea impresia a fi simplu. Dupå incå aproape 2 ore cu o micå pauzå de maså, am finalizat prima mea coronitzå.
 
Aståzi am fost ocupatå, dar maine am så mai fac douå coronitze folosind diferite materiale si trebuie så fac acele gålusti cu prune pt. cå salivez de cate ori vad prunele de pe maså ;)
O såptåmanå usoarå tuturor :)

No comments: