Tuesday 4 December 2012

Ger

De vinerea trecutå nu mai scåpåm de ger. Temperatura a tot scåzut si a råmas intre -10 si -16 gr. C , cu toate astea Duminicå searå la bloc a fost petrecerea de aprindere a pomului asociatziei de locatari de pe strada noastrå. Nelipsit Mos Cråciun, care a venit cu sania traså de doi cai si cu saci plini de cadouri pt. copii din blocurile de pe strada noastrå. La -14 gr. C am cantat si ne-am invartit in jurul pomului, am båut o båuturå specificå ( gløgg) si am mancat biscuitzi cu scortzisoarå. Cu aceastå ocazie ne-am cunoascut mai bine cu vecinii, care in marea majoritate sunt pensionari.
Au mai råmas 11 zile panå la weekend-ul prelungit cu 2 zile, in capitala italienilor, unde sper så fie vreme frumoaså.







1 comment:

pandhora said...

mi-ar placea sa stiu ce gust are bautura aceea :)
in curand frigul ajunge si la noi...