Friday 21 December 2012

O searå linistitå

A fost amuzant så citesc, in ultimele 2-3 såpt., despre acele preziceri maiase in care totul trebuia så se termine azi. Eu am credintza mea si nu cred nici o secundå in asemenea povesti, cu toate cå am citit foarte mult despre inteligentza maiasilor si incasilor si la fel de inteligentzi au fost si vechii egipteni, greci si romani. Cu sigurantzå au fost multzi intzeleptzi, dar eu nu cred cå se putea/poate prezice sfarsitul :P
Pentru a sårbåtorii "reinvierea" noastrå ( asa spunea o englezoaicå la stiri) am fåcut cremå de lapte cu miere si migdale. In timp ce mesteream crema, citeam intr-o revistå despre ce cadouri trebuie fåcute celor dragi si uite asa m-am apucat så fac niste månusi din lanå 100%, dragului meu sotz, cåruia nu-i place iarna si mai ales gerurile care se anuntzå in luna Ianuarie :-)
Mai amuzant pt. mine este så våd la stiri cå, aici in nord momentan este mai cald si avem mai putzinå zåpadå, decat in Ro. :-)) Dar azi Cråiasa zåpezii a scuturat mantia ei si a nins mårunt mai toatå ziua, inså nu se prea vede ;-)



No comments: