Wednesday 9 January 2013

Optimism?!!

O zi bunå, una rea :-) Doar cu putzinå vreme in urmå spuneam cå poate deveni plictisitor dacå totul merge numai bine, cå putzinå adrenalinå nu stricå... sigur depinde de fiecare om in parte. Eu acum pot spune cå adrenalina mea este epuizatå, asta datoritå operatziei prin care am trecut, nu pt. cå era ceva dificil, ci mai mult din cate am auzit timp de un an. Acum sunt mai mult decat fericitå, pt. cå totul a decurs repede( 2 ore si 20 min. )fårå complicatzii si doctorul si asistentele au fåcut munca lor mai bine de 100%. Am intrat in spital la 7:30 iar la 15:20 eram in drum spre caså. Ieri m-am mirat toatå ziua pt. cå nu aveam deloc dureri, iar asistenta de la spital a sunat de douå ori pt. a intreba cum merge treaba si dacå am fåcut din exercitziile de fizioterapie, care erau desenate si explicate intr-una din hartiile care le-am primit la externare. Auzi ... fizioterapie din prima zi ?! Ok dacå am så-mi revin repede... trebuie si iute asa am inceput. Un pic plictisitoare si un pic dureroase, dar trebuie .... dar.... de trei ori pe zi?!! Of :-(
Aståzi am schimbat pansamentele si ce surprizå uratå am avut cand, la un cm. sub genunchi inspre st. am våzut o tåieturå de 3-4cm. .... brrrr... oribilå, adicå adio pantaloni scurtzi :D Eu am intzeles cå o så fie aproape invizibilå operatzia, asta så fie invizibilå la el ?! sau poate pt. cå doctorul avea ochelari ... poate åia de distantzå?! Dupå un asemenea soc, a mai inceput så si sangereze :-( , ceea ce stomacul meu nu prea agreeazå, asa cå am primit un pic de ajutor de la al meu vesnic iubitor sotz :-) Si parcå nu era destul, apoi a inceput så se facå fierbinte, så se umfle si så doarå :D , iar la tel. nu am reusit så vb. cu asistenta ... dar luni am intalnire cu ... fizioterapeuta ... of
Vremea a fost surprinzåtor de caldå pt. perioada asta a anului, dar de maine incepe så scadå temperatura spre -9. Al meu, AJ , este fericit si sperå så si ningå, pt.cå partiile de schi au aproape numai zåpadå artificialå. Vinerea trecutå am fost in zona de sud-vest a Oslo- Sandvika pt. a gåsi spitalul la care urma så fiu operatå luni la 7:30, iar acolo au si o partie de schi drågutzå unde, fiind cald, era plin de copii
Si uite asa-mi petrec zilele... fizio, medicamente, citit, tricotat, mancare bunå, råsfåtz cu dulciuri si .... tot asa, momentan ;-)
Numai bine tuturor :-)



No comments: