Wednesday 16 January 2013

Plictisealå ?!

 Multzi cred cå este tare plictisitor så stai in caså si mai ales in pat sau canapea, mai toatå ziua, doar cå eu am impresia cå nu am timp destul pt. a-mi termina micile proiecte :-)
 Am inceput la o nouå vestå( obsesia mea) , un nou tablou la care am inspiratzie, doar cå-i tare greu in pozitzia sezut så lucrez. Iar cu putzin timp in urmå am cumpårat niste mårgelutze in dif. mårimi, culori, materiale pe care vreau så le transform in bråtzåri pt. primåvara care se anuntzå foarte ...pastelatå :-)
 Am inceput såptåmana cu un control la  doctor, unde l-am uimit cu faptul cå imi indoi bine piciorul, asta pt. cå zilnic imi fac fizioterapia fårå så må mai plang ;-)
 Lalelele mele frumoase, de la geam, au luat drumul gunoiului si sunt in asteptarea unor narcise galbene ... pe care AJ uitå in fiecare zi, pe drumul de la sc. spre caså så le achizitzioneze. Este tare ocupat zilele astea cu pregåtirea fizicå (regim si flotåri) si mentalå : D pt. balul organizat la sc. cu ocazia noului an :-). Al meu sotz este in drum spre Tr. unde urmeazå så meargå la niste båi de tratament, pt. cå noi nu am stiut cå op. mea o så fie pe 7 Ianuarie, iar biletul lui era luat din luna Sept. Asta fiind un fel de pregåtire a oaselor pt. luna geroaså care vine :D Asta fac majoritatea nordicilor iarna, emigreazå in tzåri unde-si pot incårca bateriile... solare ;-)
Mai jos adaug ceva foto cu accesoriile mele favorite.








Iar vesta asta este pe lista de asteptare, pt. cå dupå ce am inceput-o  unul din capetele andrelelor circulare a cedat si acum astept unele noi...  de aceea am inceput o altå vestå sau mai degrabå tunicå 

Meniul zilei: mini pizza. Coca a fost pregåtitå de AJ si tot el a avut grijå de ele ... de aceea au stat un pic mai mult decat era necesar la cuptor ... oricum sunt bune si un pic crocante ;-)
 <3 p="p">

No comments: