Sunday 17 February 2013

Vine primåvara!

  Da, se apropie cu pasi rapizi primåvara si asta cu toate cå asearå a nins 20cm. In fatza clådirii in care loc. se aflå niste brazi foarte inaltzi, majestuosi in care se odihnesc, ascund, ceartå o intreagå diversitate de påsåri si chiar veveritze ;-). In timpul iernii a fost liniste, inså de 3-4 zile este mare forfotå si gålågie ... semn bun. Cu toate cå am camera foto langå geam tot nu am reusit så prind nici o imagine clarå a påsårilor, dar ceva din ce våd eu zilnic se poate vede si aici. Cel mai mult imi plac masculii aceia cu burtica rosie, din påcate imi este lene så caut denumirea lor in romanå, dar aici se numesc dompap ;-) si sunt foarte gålågiosi, venind in grup mare.

 Am reusit så mai ies din caså asa scurte plimbåri, iar culoarea mea favoritå, momentan, råmane maro


Un pic din moda stråzii :D

Si astea sunt cåpsunile pe care joi searå cu ajutorul lui AJ le-am "imbråcat"in ciocolatå. La sfarsit, pe langå faptul cå ne-am amuzat cu ciocolata caldå si cele 12 cåpsune ,era bucåtåria toatå in ciocolatå ;-)

1 comment:

Ella said...

Sunt cåpsuni peste tot, dar de serå, fårå gust. Cu putzinå råbdare o så aparå alea naturale :-) ... O searå plåcutå