Tuesday 13 December 2016

St. Lucia( Lusia)

Aståzi s-a sårbåtorit Lucia
si s-a mancat astea ⤵️
Incepand de dimineatå la o cafea ☕️ si terminand acum cu un capucino, am macat opt bucåti + ceva fructe, dar crezi cå a ajutat o orå de antrenament?! Iar prietena mea, Eva, a iesit cu mine la un targ de cadouri si nu mi-a vorbit decat de regimul ei, de rochiile stramte mårimea 36 😱😓 pe care le-a achizitionat cu ocazia petrecerilor la care este/suntem invitate panå la sfarsitul anului. Operatia ei de ridicare a pleoapei a fost o reusitå fårå nici o urmå, cea ce o face si mai fericitå, in schimb o altå amicå sperå så arate mai bine panå la Cråciun( vezi aici http://tomineshjem.blogspot.no/2016/12/det-kjreste-du-har.html?m=1 )
 In rest... mi-am propus så scriu zilnic pe blog, dar se pare cå-i ceva de genul misiune imposibilå. 
Cat despre calendarul norocos 
tot sper så am o surprizå plåcutå panå la Cråciun
De la targul de cadouri am fotografiat( cu tel.) doar ce nu era påzit 😅

Chestia asta era un fel de cutie muzicalå giganticå





2 comments:

Ella said...

Ella ajung cumva in spam de nu ma "vezi"?

Ella said...

Ai avut oarecum dreptate, ajunge in zona reclamelor din e-mail si de aceea nu am våzut 🙄😅